Forum SECPRAL
Vineri, 19 Decembrie 2014, 00:08:52 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îţi creezi un cont.

Autentifică-te cu numele de utilizator, parola şi precizează durata sesiunii.
Noutăţi:

Pagina principală   Ajutor Autentificare Creează un cont  
Pagini: [1] 2
  Imprimă  
Autor Subiect: PROBLEME alexor+comunicator bgsm-120(BENTEL)  (Citit de 6032 ori)
valybaniciu
Incepător
*
Deconectat Deconectat

« : Luni, 7 Februarie 2011, 15:57:39 »

VA SALUT PE TOTI!
     SUNT UN UTILIZATOR (INCEPATOR).AM MONTAT ALEXORUL DAR CAND AM AJUNS SA CONECTEZ COMUNICATORUL LA CENTRALA M-AM CAM PIERDUT Huh AM LEGAT LI DE LA BGSM LA BORNELE TIP SI RING DE LA CENTRALA APOI ALIMENTAREEA V+ LA AUX+ APOI COMUNUL CU AUX -. DIN CARTEA BGSM-ULUI AM INTELES CA PORTUL (LE) E PTR. TELEFON FIX(NU AM, DECI RAMANE LIBER). CELELALTE T1 LA I/O1  SI T2 LA I/O2 A RAMAS T3 LIBER.LA BGSM
 INTREBAREA NR.1 ESTE DACA AM FACUT  BINE ACESTE LEGATURI?
                   NR. 2. E CUM INREGISTREZ SMS-URILE (AM 11 SMS) PE BGSM DAR SI MESAJELE VOCALE PTR . CA NU AM CABLU DE CONECTARE LA CALCULATOR . PE WEB SERVICE NU MERGE AM INCERCAT DAR NU RECEPTIOANEAZA COMUNICATORUL ASA CA TRB . SA FAC TOTUL MANUAL.
              MA POATE AJUTA CINEVA ?, A MAI MONTAT CAREVA BGSM-UL ASTA?
IN PREZENT CAND DECLANSEAZA ALARMA MA SUNA DE 5ORI  LA CELE 2 NR. DE TEL CARE L-AM SETAT DIN ALEXOR SECTIUNEA[351]IAR LA [350] AM SETAT 06 RESIDENTIAL DIAL. NUMAI ATATA STIE SA FACA ACEST COMUNICATORA?
TRBUIA INTRODUS NR.SIM-ULUI LA SECTIUNEA [351] AM INCERCAT SI ASA SI NIMIC.
         MA           
             SIM-UL E DE LA VODAFONE INAINTE DEAL MONTA L-AM INTRODUS PE UN MOBIL SI I-AM INREGISTRAT 5 NR DE TEL IN AGENDA.
Memorat
adyrocks
Senior
Deconectat Deconectat

« Răspunde #1 : Luni, 7 Februarie 2011, 16:14:47 »

omg nu am inteles nimic  Shocked
Memorat
valybaniciu
Incepător
*
Deconectat Deconectat

« Răspunde #2 : Luni, 7 Februarie 2011, 16:30:03 »